• Follow Us

SHIPPING/DELIVERY/RETURN POLICY

You agree to ensure payment for any items You may purchase from Us, and You acknowledge and affirm that prices are subject to change. When purchasing a physical good, You agree to provide Us with a valid email and shipping address, as well as valid billing information. We reserve the right to reject or cancel an order for any reason, including errors or omissions in the information that You provide to us. If We do so after payment has been processed, We will issue a refund to You in the amount of the purchase price. We also may request additional information from You prior to confirming a sale, and We reserve the right to place any additional restrictions on the sale of any of Our products. You agree to ensure payment for any items You may purchase from Us, and You acknowledge and affirm that prices are subject to change. For the sale of physical products, We may preauthorize Your credit or debit card at the time You place the order, or We may simply charge Your card upon shipment. You agree to monitor Your method of payment. Shipment costs and dates are subject to change from the costs and dates that You are quoted due to unforeseen circumstances. For any questions, concerns, or disputes, You agree to contact Us in a timely manner at the following: contact@solution-team.com.mx.

If You are unhappy with anything You have purchased on Our Website, You may do the following:

Customers can contact us via email and request a refund. We will indicate the following steps.

 POLÍTICA DE ENVÍO / ENTREGA / DEVOLUCIÓN

 Usted acepta garantizar el pago de cualquier artículo que nos compre y reconoce y afirma que los precios están sujetos a cambios.  Al comprar un producto, usted acepta proporcionarnos un correo electrónico válido y una dirección de envío, así como información de facturación válida.  Nos reservamos el derecho de rechazar o cancelar un pedido por cualquier motivo, incluidos errores u omisiones en la información que nos proporciona.  Si lo hacemos después de que se haya procesado el pago, le reembolsaremos el monto del precio de compra.  También podemos solicitarle información adicional antes de confirmar una venta, y nos reservamos el derecho de aplicar restricciones adicionales a la venta de cualquiera de nuestros productos.  Usted acepta garantizar el pago de cualquier artículo que nos compre y reconoce y afirma que los precios están sujetos a cambios.  Para la venta de productos físicos, podemos autorizar previamente su tarjeta de crédito o débito en el momento en que realiza el pedido, o simplemente podemos cargar su tarjeta al momento del envío.  Usted acepta monitorear su método de pago.  Los costos y las fechas de envío están sujetos a cambios con respecto a los costos y las fechas que se le cotizan debido a circunstancias imprevistas.  Para cualquier pregunta, inquietud o disputa, usted acepta contactarnos de manera oportuna en la siguiente dirección: contact@solution-team.com.mx.

 Si no está satisfecho con cualquier cosa que haya comprado en nuestro sitio web, puede hacer lo siguiente:

Los clientes pueden contactarnos por correo electrónico y solicitar un reembolso.  Le indicaremos los siguientes pasos.

 

Shopping cart

en_USEnglish